söndag 25 mars 2012

Japp idag är det bebissnack hela vägen så om du inte e intresserad, läs inte vidare;)

Imorse hade jag världens sammandragning, jäkla kraftig mensvärk och jag tänkte, bra here we go...första kom kl. 8.30 sen låg jag och väntade på nästa...men nästa kom inte...suck. Sammandragningar som vanligt under dagen men inget att prata om, nu på kvällen kom ryggvärken igen...hoppas nåt händer snart nu.

Idag var jag inne på babyproffsen när min sambo och hans bror höll på upp på andra våningen. Köpte en underbar filt med hela nalle puh gänget på. den åker ner i BB-väskan som filt för resan hem:) Hittade även ett sött vagn/vagga täcke + örngott i rosa. Så nu står vagnen bäddad och klar åxå:)

Tog en sväng in på plantagen med och handlade blommor och två vita krukor som jag tänkt göra länge men inte kommit mig för. Bilder på alla mina inköp för komma upp imorn i solljus:)

En pratstund på skype med mamma blev det med, bebis hoppade i magen under tiden, tror hon börjar bli van att höra mormors röst nu så ville vara med i diskussionen:)

Nähepp, ett kort inlägg idag men ett inlägg iaf. Ni som läser förstår säkert att just nu existerar nästan bara bebis, bebis, bebis i huvudet på en. Man bara längtar att den jäkla förlossningen ska va över och man har sin lilla ängel i famnen. Längtar att få se min sambo hålla sin dotter för första gången:)

Over and out/// Millis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar