fredag 23 mars 2012

Tar ett tag att hitta rätt design på sin blogg, inte alls nöjd än, speciellt eftersom jag inte får med min rubrik...så ni får stå ut med halvfabrikat tills vidare.
V39 e jag i nu...det känns, maggen e i vägen överallt, och sjunkit har den med. Men man kan ju inte annat än le när man tänker på att vi snart får träffa vår lilla ängel.

Mitt byrå projekt är klart sen en tid tillbaka men inte kommit mig för att skriva nåt. Måste bättra mig. E rätt nöjd med byrån faktiskt. Tänk vad lite vit härlig färg kan göra:)

Byrån FÖRE (har alltså målat två likadana och satt ihop så att det ser ut som en hel byrå)


Byrån EFTER



och med lite mysbelysning;)


Mitt första ordentliga målar projekt så jag e nöjd, jag sandpapprade, grundmålade x 1 och lackmålade x 1. Resultatet med bara en lackmålning gör att man fortfarande kan se lite av ekkonturerna och jag gillar det så. Någon annan kanske hade målat 1 gång till. Nu står byrån i hallen och fylls på med jämna mellanrum:) Nästa målningsprojekt är en barnmatstol:)

Idag e det underbart väder ute, ska så småningom ta mig in till stan och fika med en kompis. Som hon sa, kanske vi kan skratta fram lite värkar;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar