lördag 28 april 2012

Nytt projekt:)

Har hittat mitt nästa projekt:) Köpte idag en barnvagn med en ligg och sittdel, 250 kr för en begagnad Brio Nova. Inte illa om du frågar mig:) Visst den e begagnad, har punka på ett hjul(lätt fixat enligt min sambo) och lite sliten i kanterna MEN nu ska ni får höra, jag ska PIMPA denna vagn:)
Vagnen e köpt som en andra vagn och kommer få sin boplats i Vasa, Finland hos min mamma och styvpappa. På så sätt slipper jag ta med mig en vagn varje gång vi ska dit. Speciellt slipper jag allt krångel när jag och lillan ska flyga själva och oroa mig för att få allt att gå ihop samt om barnvagnen kommer fram helskinnad.

Vagnen e Blå och Beige så min tanke är nu att lägga till en lite roligare färg med det blåa och på så sätt slippa skavankerna i det nötta tyget:)

Det intressanta är att jag idag efter köpet ångrade mig och undrade vad jag gjort, ville jag verkligen gå med en så begagnad vagn i Vasa...men nu e jag riktigt exalterad att få göra den söt och fin. Funderar på att lägga till rosa, bara för att min andra nya emmaljunga vagn e blå och vit. Här har jag ju min chans att göra denna princess-söt:)

Ska redan imorgon börja fundera ut hur jag ska pimpa upp den och på måndag leta efter tyg och sätta igång. Innnan 13.5 måste vagnen vara klar, för då åker lillan och jag till Finland.
Lägger upp bilder på vagnen imorgon:)

Over and out//millis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar