söndag 22 april 2012

sjuklingar

I helgen har jag haft sjuklingar hemma. Min lilla ängel e täppt i näsan och har svaårt att sova på nätterna:( Blivit till att droppa NaCl i näsan och använda nässug på nätterna. Stackars liten, inte lätt att komma ut till världen och bli förkyld. Min sambo är även förkyld med feber...mancold, finns det nåt allvarligare;)

Jag har storstädat iaf, och tvättat. Tvättade mycket innan tycker jag men nu tvättar man ju hela tiden:) Bebiskläder, våra kläder, kräkslappar osv osv...fast det e de värt:)
Men kans äga att med en vovve som löser en massa hår ser hemmet ut som det gjorde innan man städade efter 5 min...mindre kul.

Just nu ligger iaf lillan här brevid mig på soffan och sover, som hon gjort mest hela helgen...

Imorgon ska det börja planeras för dopet iaf:) Spännande!

Det får vara allt för idag...men delar med mig av liten bilder på min sötnos:)





Over and out///Millis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar