måndag 23 april 2012

Nya påhitt varje dag i vår bebis värld:)

Vår dotter här hemma har kommit underfund med att man kan smacka med nappen om man suger på ett speciellt sätt:) Detta är alltså den nyaste trenden i vårt hushåll...just nu ligger hon i pappas famn och smackar för fulla muggar:)

Värsta hagelskuren kom här idag, den varade inte länge men jäklar vad det kom. Glad att solen tittade fram en stund på förmiddagen då vi var ute jag, Fanta och lillan. Första nyckelpigan såg jag med men hade inte tillräckligt med händer för att ta kort...

Lägger in en gammal bild av min sötnos, från 6.4



Påskbilder som ni ser men fin e hon inte sant?;) Och blomman fick vi av en granne under påsken, även den underbart fin tycker jag:)

Igår badade lillan för andra gången, denna gång badade vi längre, hon tyckte det var väldigt skönt, fast mindre kul att komma upp ur badet, då var det kallt och hon blev arg på mamma.

Annars kan jag även göra smygreklam för apotekets nässug Otri-Baby, guld värd denna sug. Hoppas bli av med lillans snor fort nu så hon blir frisk:)

Over and out//Millis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar