lördag 2 juni 2012

en blåsig dag!

Vilken skitdag, ja när det gäller vädret vill säga. Blåser som bara den och kallt e de med. Brrrr. Lillan och jag har varit inne hela dagen förutom en tur med vovven. Försöker plocka inför dopet. Men inser att helt som jag vill ha det kommer det inte bli eftersom jag inte har någonstans att lägga grejjerna jag vill bli av med på;)Så de får bli som det blir. Har iaf fått mina tavlor, nu ska de bara hängas upp.
Igår hade lillan och jag en date med Ida, mycket givande och efterlängtad date:) Vi var på Ikano och jag fick köpt den stora ramen till mitt uppförstorade foto av lillan som jag tagit.


Visst e hon fin min lilla <3

Planterat blommorna på trappen för några dagar sedan. I år blev det pelargoner, vita och röda sådana. Men vet inte vad jag ska göra åt baksidan ännu, återstår att se alltså.



Lillan har pratat med sina barbapappa figurer idag, bra när hon kan sysselsätta sig:) Så roligt att se hur hon pratar intensivt för att sedan slockna som en stock.



Pratat med mamma och pappa har hon med, försöker febrilt takort när hon ler men så fort hon ser kameran så slutar hon le. Hahha undrar om hon fattat vad kamera är redan eller?
Just nu ligger hon brevid mig i soffan och myser medan jag skriver bloggen. Min sambo har hållit på uppe på övervåningen, ska bli så kul att få börjaleta tapeter och inreda snart:) Ser speciellt fram emot att få sätta igång med Tindras rum:)

Ikväll blir det mys med sambon, godis, tv och smaksatt bubbelvatten, vilken lyx;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar