fredag 8 juni 2012

Vardagen forsatte efter dopet;)

Långpromenad började denna morgon med, så skönt så:) Sen blev det ganska så slappt med några tvättmaskiner och tvhäng. Bebis har sovit hela dagen, hon måste varit helt slut stackarn. Då pappa kom hem gick vi ut på gården en stund iaf, fast då sov hon i vagnen istället för soffan;)

På torsdag planterade jag och mamma ner frön innan de åkte hem till Finland. Krassefrön. Få se om de tar sig, hoppas det. Tindras Äppelträd e också nerplanterat, det tog Micke och jag på torsdagskvällen.



Min styvpappa och Tindras andra Moffa spelade en jättefin finsk kärleksvisa för Tindra innan de åkte på torsdagen. Han hade även översatt den till svenska:)


Nu ska vi börja spackla i gästrummet på övervåningen, å sen blir det tapetsättning...så nu måste vi åka och fixa tapeter. Tror jag ska köra på blått/turkost i gästrummet. Tror det blir en bra kontrast till Tindras rum som ska gå i rosa.

Tack för mig för denna gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar