tisdag 29 maj 2012

Dopförberedelser

Ja det här med dopförberedelser e inte helt lätt, känns som det kommer bli kaotiskt stressigt dagarna innan, men det löser väl sig. Har idag lag in tårtbeställningen och håller verkligen tummarna att det blir som jag vill nu. Tycker de e lite läskigt att lämna över nåt sånt till någon annan. Man har ingen koll liksom.
Fixar och grejjar inne gör jag, och Micke tar utsidan. Igår flyttade vi vitrinskåpet till sin nya plats i köket från vardagsrummet. Blev helt perfekt och jag är supernöjd. Nu väntar jag bara på tavlan som ska pryda platsen där vitrinskåpet stod, än så länge gapar det ödsligt tomt.

Idag blev det en långprommis med hund och vagn på ca 10km, känss så skönt när man kommer hem och vet att man gjort nåt. Lillan har en sovdag idag verkar det som. Sov i vagnen och åt bara då vi kom hem föratt sedan fortsätta sova igen. Sömntuta;)

Jag har suttit och övat på sången jag ska sjunga på dopet. Fick till den tredje versen idag tror jag som jag skrev till lillan så sången skulle bli lite mer personlig. Vi ska ha Sonja Aldéns " Välkommen hem".

Blir Ikea ikväll för att inhandla lite ramar till bilder jag förstorat upp på lillan. Och sen måste jag sätta mig och skriva inköpslista på allt vi ska ha handlat. Slutar väl med att man glömmer hälften och får åka en gång till;) Brukar va så.

I söndags var vi och handlade ny kostym till min sambo, så fin han va i den. Man blir ju nykär igen alltså<3 Tänkte jag skulle hitta lite accessoarier till mig. Klänningen har jag på klart redan:)

Lägger upp bilder på vitrinskåpet senare:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar