lördag 12 maj 2012

Lift off

Imorgon åker lillan och jag till Finland och hälsar på min släkt, speciellt kul ska det bli att lillan får träffa min mormor och morfar, vet att de väntar på att få träffa henne:)
Är lite nervös för flyget, som vanligt men känns ännu mer nervöst nu när man har en liten med sig också. Nu får jag inte vara spänd då märker hon ju det.

Väskan har jag packat om och om igen, vill inte dra med mig för mycket det blir ändå tungt med allt. Men nu kan jag inte lägga bort mer så det måste ju betyda att jag packat rätt bra:)

Uppdaterar idag bara med lite bilder från dagarna då min pappa och syster var här.



Lillan fick en jättestor underbart mjuk kanin av syrran som vi döpte till Sigrid. Den ligger nu nerpackad i resväskan eftersom den blev accepterad direkt som en ny bästa vän:)
Syrran som även är blivande gudmor bärde stolt omkring på mitt lilla knyte:)


Morfar var nog stolt han med:)

Nähepp dags för sängen, imorgon e det lift off så att säga!

Over and out//millis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar