onsdag 9 maj 2012

Vagnprojektet= KLART!:)

Har blivit en paus i skrivandet då min pappa och min syster varit på besök. Hjälp vad dagarna springer iväg alltså. Syrran jag och Tindra har satsat på att vara mycket ute och gå, nu har jag bara 5kg kvar tills jag är tillbaka på min startvikt men det tråkiga är väl med dessa 5 att de kommer ta tid. Men hoppas kunna hålla igång vad min syster och jag startade nu:)

Börjar med att uppdatera mitt projekt. Japp vagnen är klar och för tillfället påväg i en bil till Vasa, Finland. Skönt att få dit den och veta att jag slipper allt krångel med en vagn nu på flyget:)





Är faktiskt rätt nöjd:) Nästa pimpning blir säkert ännu bättre men för att vara första gången ger jag mig själv väl godkänt:p hahhha.

Vagnen innan pimpningen såg ut så här...med punka på ett däck.



Vagnen efter pimpningen, med lagat däck:)



Det blev en provtur igår kväll efter att däcket vara lagat för att se om lillan godkände vagnen, tror den fick ett stort + för hon somnade direkt:)


Uppdaterar mera ikväll och lägger upp lite fler bilder av dagarnas händelser:)

Nu ska lillan och jag åka och fika till pappas jobb:)

1 kommentar:

  1. fett nice! eller hur ni nu skulle säga där borta i svealand :D

    SvaraRadera