torsdag 24 maj 2012

Framsteg:)

Igår var vi på 2 månaders kontroll med Tindra, allt såg bra ut tyckte dom. Skönt. Vi har övat en del på mage men inte så mycket och hon har inte velat lyfta huvudet riktigt helt och hållet, men idag kom det:) Märklig tjej man har, hon är väldigt stark i nacken och lyfter huvudet bra då man ska rapa henne och när man drar upp henne lite i armarna men på mage har hon som sagt inte velat medverka förrän idag. Antar att man får säga att hon gör det då hon själv vill;)Envisa lilla finska:)

Bildbevis fick jag iaf:)


Idag har varit otroligt varmt väder, vi var på stan och fikade med faster Micka men vi fick sitta inne. Väl hemma var jag ute på gården och när jag nu äntligen kom in så gissa vad...jepp jag har brännt mig, suck. Så fick gå ut med hunden i långärmad och höll på att dö av värmeslag.
Imorgon får det bli innebonande för mig. Får städa helt enkelt. Lillan kan må bra av att få vara inne med.

Snart e det dop på G...6/6 på nationaldagen, vi ska vara i en liten kyrka i närheten av vårt hem och sen ska vi ha fika hemma hos oss så hoppas på bra väder.

Nu vår det räcka för idag, dax för kvällen:)///over and out, millis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar